صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 11:47

 تصاویر جدید از Watch Dogs

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Watch Dogs را در زیر مشاهده کنید.

 

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, | 11:44

 تصاویر جدید از Deadpool

جدیدترین تصاویر منتشر شده از بازی Deadpool را در زیر مشاهده کنید.

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:31

 

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:25

 

Dear all,
 
Today, we have an official release date to share with you: Grand Theft Auto V will arrive in stores on September 17, 2013.
 
We know this is about four months later than originally planned and we know that this short delay will come as a disappointment to many of you, but, trust us, it will be worth the extra time. GTAV is a massively ambitious and complex game and it simply needs a little more polish to be of the standard we and, more importantly, you require.
 
To all Grand Theft Auto fans, please accept our apologies for the delay, and our promise that the entire team here is working very hard to make the game all it can be. We are doing all we can to help ensure it will meet if not exceed your expectations come September – we thank you for your support and patience.
 
Yours,
The GTA Team

 
عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:22

 

تریلر دوم GTA V

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 9:18

 

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور شنبه 21 ارديبهشت 1392برچسب:, | 8:55

 تریلر Michael

تریلر Franklin

تریلر Trevor

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 11:36

 همانند سال گذشته، نمی توان درباره FIFA 14 مطلب نوشت، اما آن را با نسخه قبلی اش مقایسه نکرد. قابلیت های جدیدی به نام های Pro Shot ،Teammate Intelligence و Variable Dribble Touches به بازی اضافه شده اند که تغییرات بسیار بزرگی را در این سری ایجاد خواهند کرد. از این رو، به نظر می رسد که FIFA 14 بزرگترین تغییرات را نسبت به نسخه قبلی در خودش قرار داده باشد. EA امیدوار است که بتواند با این روند، همچنان FIFA را موفق ترین فوتبال این نسل نگه دارد. آقای نیک چنون (Nick Channon) تهیه کننده این بازی می گوید: "هدف اصلی در FIFA 14 این است که بازیکنان بتوانند گل های بسیار خوبی بزنند و این موضوع تنها مربط به شوت کردن نمی شود.

بلکه بازی به شکلی ساخته شده که شما فرصت بهتری برای شوت کردن و گل زدن پیدا کنید. در بازی های قبلی، زمانی که می خواستید در بین مدافعان فضای خوبی پیدا کنید، باید زیاد عقب و جلو می رفتید که این کار کمی تکراری می شد و سرانجام بازیکنان می توانستند گل های نه چندان خوبی بزنند. این چیزی است که ما می خواستیم در این بازی تغییر دهیم." در FIFA 13 ما با First Touch روبرو شدیم و اکنون این قابلیت به سیستم دریبل های بازی نیز منتقل شده است. در این نسخه، توپ به شکل خودکار در زمان دویدن به پای بازیکنان نمی چسبد و کنترل توپ به مهارت های فردی بازیکن نیز بستگی دارد.

به طور مثال، بازیکنانی مانند مسی (Messi) و بیل (Bale) در این قسمت بسیار خوب هستند و این در حالیست که این کار برای بازیکنان دیگر کمی سخت تر می شود. این قابلیت باعث می شود تا اگر مهاجم قوی ای داشته باشید، موقعیت های بسیار خوبی در بین دفاع تیم حریف پیدا کنید و گل بزنید. در کنار این موضوع، بازی قسمت جدیدی به نام Sprint Dribble Turns را در خودش قرار داده که باعث می شود بازیکنان آزادی بیشتری در مانور دادن در هر جهتی داشته باشند. اگر این دو امکان تازه را با هم ترکیب کنند، EA به خوبی توانسته یکی از مشکلات نسخه قبلی را برطرف کند و بازیکنان می توانند با سرعت بیشتری بازی کنند.

چنون می گوید: "اکنون شما در زمان دریبل، حرفی برای گفتن دارید. همچنین می توانید در یک خط با سرعت بیشتری بدوید. اکنون شما با تغییر مسیر توپ، بازیکن حریف را دریبل می کنید و پس از آن می توانید با دویدن سریع موقعیت بهتری خلق کنید. ما این فرصت را به بازیکنان داده ایم که زمان دریبل فکر کنند." در کنار Sprinting جدید، مشاهده می کنیم که سیستمی دیگر به نام Protect the Ball در بازی وجود دارد. با این قابلیت بازیکنان با فشار دادن LT (در نسخه Xbox 360) مانع رسیدن مدافع به توپ می شوند و سدی در برابر او ایجاد می کنند. همچنین با دکمه RT نیز می توانید این قابلیت را غیر فعال کنید. با هر میزان سرعتی، می توانید از قابلیت Protect the Ball استفاده کنید و برای خود موقعیت بهتری برای فرار کردن به وجود بیاورید.

چنون این سیستم های جدید را با بازی های رانندگی مقایسه می کند و می گوید: "در بازی های رانندگی شما با RT‌ گاز می دهید و با LT ترمز می کنید. در بازی ما نیز شما با RT می دوید و با LT از توپ محافظت می کنید." در FIFA 13 با قابلیتی به نام Attacking Intelligence آشنا شدیم که روی هوش مصنوعی دفاعی بازیکنان نیز تأثیرگذار بود و به بازیکنان در زمان حمله و دفاع کمک زیادی می کرد. اکنون EA ‌قصد دارد که چنین تغییری را در میانه میدان نیز به وجود بیاورد. در حالیکه شما می توانید به شکلی باهوش تر و همانند یک روح حمله کنید و در فضاهای مختلف قرار بگیرید. هم تیمی های شما نیز می توانند متوجه موقعیت های به وجود آمده بشوند و در حالت بهتری قرار بگیرند تا پشتیبانی بهتری از شما صورت بگیرد.

هم تیمی ها در FIFA 14 موقعیت ها را زیر نظر می گیرند تا بتوانند تأثیر بهتری در زمان حمله داشته باشند. آقای چنون قول داد که دیگر از هوش مصنوعی ضعیف در زمان دفاع، خبری نیست. او می گوید: "هوش مصنوعی هم تیمی ها به شکل دراماتیکی تغییر کرده و حس بهتری در بازی ایجاد کرده است. سیستم دفاع در FIFA 13 باعث از دست رفتن موقعیت ها می شد. یک فاصله بزرگ میان مهاجمان و مدافعان در آن نسخه وجود داشت و اکنون این فاصله با بهبود سیستم خط میانه و دفاع بسیار بهتر شده است. ما کاری کردیم که مدافعان واقعاً خوب عمل می کنند و این موضوع یعنی شما می توانید به دفعات بیشتری در نبردهای میانه میدان موفق شوید." EA می گوید که اضافه شدن چنین قابلیت هایی باعث سخت تر شدن بازی نشده و هیجان و لذت آن را زیادتر کرده است. آن ها می خواهند که بازیکنان در FIFA 14 بتوانند تفاوت را به خوبی احساس و هیجان بهتری از یک فوتبال را تجربه کنند.


عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, | 11:9

 آنچه از Kinect 2 می دانیم

Kinect در نوامبر سال 2010 عرضه شد و توانست رکورددار سریعترین سخت افزار الکترونیکی دنیا شود. دستگاهی که جزو 10 اختراع برتر سال 2009 قرار گرفت و در بازی های حرکتی تحولی عظیم به پا کرد. Kinect در مدت 4 ماه، فروش 10 میلیون واحدی داشت و تجربه طبیعی ای کنترل بازی ها را به همراه آورد. کاری که Kinect انجام داد، آینده صنعت بازی را تغییر داد و اکنون مشاهده می کنیم که Eye Toyهای کمپانی Sony نیز به شکل و شمایلی مانند Kinect تغییر پیدا کرده اند و قرار است مانند این کنترلر بازیکنان را به دنیای بازی های حرکتی ببرند. با توجه به اینکه نسل بعدی Xbox نیز در حال ساخت است، باید منتظر Kinect 2 نیز باشیم. کنسول Durango یا Xbox بعدی قرار است همراه با این کنترلر راهی بازار شود. سایت VG Leaks اطلاعات جالبی از Kinect 2 بدست آورده که نشان از تغییرات زیادی در این کنترلر می دهد.

تغییرات جدید

*قابلیت Field of View این کنترلر در مقایسه با مدل قبلی بهبود پیدا کرده و اکنون می تواند محیط بیشتری را تحت پوشش قرار دهد.

*سیستم پردازش رنگ های RGB نیز با کیفیت بهتر و وضوح تصویر بالاتری در این کنترلر قرار گرفته است.

*سیستم پردازش عمق (Depth) با وضوح تصویر بالاتری در این کنترلر قرار گرفته و می تواند کوچکترین اجسام موجود در محیط را نیز شناسایی کند.

*دقت تشخیص عمق در Kinect 2 باعث شده که این کنترلر اجسام مختلف را از یکدیگر تشخیص دهد.

*بالاتر رفتن دقت تشخیص عمق، باعث شده تا این کنترلر به خوبی متوجه لبه ها، اجسام خمیده و... بشود.

*قابلیت Infrared همیشه در این کنترلر فعال است و حتی با تغییر نور محیط نیز می تواند به طور مجزا افراد را از هم تشخیص دهد.

*معماری این کنترلر یا End to End Pipeline آن ها بر اساس معماری 33 نانومتری طراحی شده است.

فضای قابل پردازش

در بحث Field of View کنترلر Kinect 2 می تواند 70 درجه به صورت عمودی و 60 درجه به صورت افقی با عمق 0.8 تا 4.0 متر را پوشش دهد و این میزان بیشتر از ظرفیت Kinect است. Kinect 2 می تواند مساحتی بیش از 5.6 متر را پوشش دهد و این اندازه برای چندنفره بازی کردن بسیار عالی است. این مساحت کاملاً برای بازی کردن 4 نفر طراحی شده و حتی می تواند تا 6 بازیکنان را در خود قرار دهد. Kinect 2 به همان صورت مدل قبلی ساخته شده و به شکل جداگانه و به وسیله سیم به کنسول اصلی متصل می شود. در این کنترلر دیگر خبری از Tilt Motor نیست و این موضوع به این دلیل از دستگاه حذف شده که Kinect 2 به تنهایی می تواند زاویه عمودی بسیار زیادی را تحت پوشش قرار دهد و دیگر نیازی به اندازه گیری محیط ندارد. افرادی با قدی بین 1 تا 1.90 می توانند با این کنترلر در فاصله 1.5 متری از آن بازی کنند.

سنسور پردازش اطلاعات برای رنگ ها

Kinect 2 می تواند تصاویر را با وضوح تصویر 1080*1920 به صورت کاملاً رنگی و با 30 فریم بر ثانیه پردازش کند. همچنین سیستم رنگ ها بر اساس استاندارد YUY2 ساخته شده اند. فرمت YUY2 می تواند 2 پیکسل را در فضای 8 بیتی قرار دهد و این موضوع باعث می شود تا پیکسل های مستقل بیشتری مورد استفاده قرار بگیرند. این کار باعث می شود تا کیفیت و وضوح تصاویر بیشتر باشد که حتی در نور کم نیز قابل مشاهده است.

سنسور پردازش اطلاعات برای عمق

سنسور عمق این کنترلر می تواند تصاویر را با وضوح تصویر 424*512 با سرعت 30 فریم بر ثانیه پردازش کند. این قسمت در مقایسه با Kinect کنونی تغییر نکرده، اما می تواند 13 بیت اطلاعات را در مقایسه با 3 بیت اطلاعات Kinect مورد پردازش قرار دهد. یعنی Kinect 2 می تواند 2 شیء مختلف بسیار کوچک که در فاصله 3.5 قرار دارند را پردازش کند.

سنسور پردازش اطلاعات برای Infrared

Kinect 2 برای بررسی عمق از Infrared نیز استفاده می کند که قابلیت پردازش تصاویر را با وضوح تصویر 424*512 و با سرعت 30 فریم دارا است. این ویژگی در نورهای متفاوت و شرایط مختلف کاملاً یکسان است. Active Infrared که در این کنترلر به کار رفته، باعث می شود تا در شرایط نوری مختلف، تجربه یکسانی داشته باشید. به طور مثال، سایه ها و نویزهایی که در محیط دیده می شوند و افرادی که در پس زمینه قرار می گیرند، چه در محیطی با نور و چه در محیطی تاریک قابل شناسایی هستند. با چنین شرایطی این کنترلر می تواند در شرایط مختلف رنگ ها را پردازش کند.

سیستم پردازش اطلاعات برای صدا

سخت افزار صدای این کنترلر از 4 میکروفن تشکیل شده و هر کدام از آن ها می توانند صداها را با کیفیت 48KHz در 24 بیت ضبط کنند. قابلیت Multi-Channel Echo Cancellation نیز به این سخت افزار اضافه شده که دیگر انجام عملیات صدا را به پردازنده اصلی کنسول نمی فرستد و خودش عملیات پردازش صدا را انجام می دهد. حتی برخی از عملیات پردازش صدای خارجی کنسول را نیز این قسمت از Kinect انجام خواهد داد.

تشخیص استخوان بندی ها برای حرکت کردن

سیستم تشخیص حرکت استخوان ها، نمونه بسیار پیشرفته چیزی است که در Kinect و Xbox 360 مشاهده کرده اید. این سیستم در Kinect 2 و Durango با پیشرفت های زیر همراه بوده است:

*تشخیص حرکات بازیکنانی که قد بلندی دارند.

*از یک نوع پردازش برای شناسایی حرکت تمام بازیکنان استفاده می شود.

*تشخیص باز و بسته بودن کف دست.

*تشخیص مفصل های بیشتر برای پردازش حرکات پیچیده تر.

*پردازش 6 بازیکن برای بازی کردن.

همان طور که مشاهده می کنید، برخی از این قابلیت ها بسیار جدید و برخی دیگر شکل اصلاح شده و دقیق تر کارهای Kinect کنونی هستند.

سیستم تشخیص هویت

سیستم NUI Identity که در Xbox 360 قرار داشت با قابلیت های سنسور Kinect ترکیب می شد تا بازیکنان تشخیص داده شوند. در Durango تشخیص هویت به این صورت شکل می گیرد، اما سیستم Infrared نیز به آن کمک می کند تا با استفاده از نور بیشتر این عمل سریع تر صورت بگیرد. Infrared به شکل مستقل می تواند بازیکنان را به سرعت پردازش کند. سیستم هویت در Durango در تمام مدت فعال است و به یکی از کارهای سیستمی دستگاه تبدیل شده تا در هر زمان بازیکنان با این کنترلر شناسایی شوند. حتی بازیکنان می توانند به شکل بهتری از سیستم NUI Identity در بازی ها استفاده کنند.

سیستم Allocations

در Durango سیستم POV و NUI جدا از یکدیگر کار می کنند. هسته برنامه ریزی های 2 Kinect بر اساس آن چیزی که سیستم به او می گوید به صورت کاملاً مجزا از کارهای سیستمی انجام می شود. عملیاتی که مربوط به پردازش رنگ، عمق، Infrared، حرکت استخوانی بدن، تشخیص بازیکنان و صحبت کردن می شوند به شکلی کاملاً مستقل انجام می شوند و دیگر فضایی از GPU و CPU اصلی دستگاه که برای پردازش بازی ها به کار می روند را به خودشان اختصاص نمی دهند. این موضوع سرعت دستگاه را بیشتر کرده و باعث می شود تا بتوان از این قابلیت ها حتی در زمانی که چند برنامه در حال اجرا هستند، استفاده کرد.

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 9 صفحه بعد

نویسنده : امیرمسعود علیجانپور پنج شنبه 19 ارديبهشت 1392برچسب:, | 11:39

 تصاویر جدید از inFamous: Second Son

ی از عنوان inFamous: Second Son را منتشر کرده که در زیر مشاهده می کنید

 

عینک آفتابی - عینک آفتابی
:: برچسب‌ها: <-TagName->
:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->

صفحات وبلاگ

درباره ما

این وبلاگ برای علاقه مندان به xbox و بازی هایش طراحی شده . امیدوارم که لذت ببرید.

امکانات وب

    ورود اعضا:

    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    <-PollName->

    <-PollItems->

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 6
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 6
    بازدید ماه : 6
    بازدید کل : 29532
    تعداد مطالب : 90
    تعداد نظرات : 9
    تعداد آنلاین : 1



    Alternative content


    javahermarket


لینک دوستان

  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان xbox 360 games and news و آدرس x360box.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.